Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:28:10+01:00
Krystian Słomkiewicz
ekspert do spraw etyki religijnej
oferuje pomoc wiernym w :
-nauce bezinteresownej miłości do ludzkości na prezykładzie Maryi,
-nauce herozimu i wairy w Boga, która pozwala ratować swój naród poprzez poznanie sylwetki Judyty i Debory
-nauce niezachwainej wiary w Boskie cuda, poznając życie i działalność Sary, Rebeki i Racheli
-wytrwaniu w swych postanowieniach, omawiając postępowanie Ewy,

Błogosławię Was i proszę o modlitwę.
35 3 35
2009-12-11T17:21:00+01:00
Krystyna Podlaska
Modlić się rano i wieczorem
25 3 25