Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:28:53+01:00
W trójkącie prostokątnym o polu 49cm2 jedna z przyprostokątnych ma 7 cm. Jaką długość ma druga przyprostokątna.?

P=49cm²
a=7cm
h-druga przyprostokątna

P=½*a*h
49 cm2=½*7cm*h/*2cm
98cm=7h/:7
14cm=h
52 4 52
2009-12-11T16:28:23+01:00
P=a*h/2
49cm2=7cm*h/2 I*2
98cm2=7cm*h I:7cm
14cm=h
h w trójkącie prostokątnym= jedna z przyprostokątnych
Odp. Druga przyprostokątna ma dł. 14cm.
26 4 26
2009-12-11T16:29:38+01:00
Druga przyprostokątna ma 14 cm
P=ab/2
P=7*b/2
49cm2=7*b/2 razy 2
98=7b podzielić przez 7
b=14


22 4 22