Odpowiedzi

2009-12-11T16:29:25+01:00
Http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Regular_decagon.svg&filetimestamp=20060407000344 tu masz dziesięciokąt foremny :D troszke szukalam jakby cos
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:33:58+01:00
2009-12-11T16:36:48+01:00
Należy narysować koło a następnie w dowolnym miejscu na okręgu narysować koła o promieniu troszke większym niż ten narysowany następnie w miejscu przecięcia się okręgów wbijamy cyrkiel i robimy to samo jeżeli narysujesz już 5 kółek to powstanie taki kwiat potem po zewnętrznej stronie przecięci kół rysujesz proste a potem łączysz punkty na okręgu jeżeli dalej masz problem z narysowaniem wpisz w wyszukiwarke konstrukcja pięcio kąta
6 3 6