Odpowiedzi

2009-12-11T16:34:02+01:00
Grecji Atenach w 1896 roku.
http://www.nsik.com.pl/archiwum/132/a20.html
krotki tekst a znajdziej wszystko
2009-12-11T16:34:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:34:08+01:00
Rok: 1896 (Ateny), co 4 lata
miejsce: różne na świecie, pierwsze - Ateny
stroje: dla każdych dyscyplin sportowych inne stroje
uczestnicy: młodzi, mężczyźni, kobiety
nagrody: sława, pieniądze,
dyscypliny: 34-38 dyscyplin, m.in. siatkówka, badminton, baseball, hokej na trawie...