Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T16:51:10+01:00


Sądzę że najlepszą porą roku do odwiedzenia Murmańska jest lato
dlatego, że jest tam piękny port i śliczne widoki, wiele muzeów i urocze miasto do zwiedzania i twierdzę że latem będzie to wyglądało dużo ładniej. Ale to także zależy od gustu danej osoby.Niektórzy wolą zimę,niektórzy lato,a jeszcze inni jesień.
ja upieram się przy lecie.

;>
75 3 75
2009-12-11T17:04:48+01:00
Pora najlepsza na odwiedzenie Murmańska to lato ponieważ nawet wtedy temperatura w lipcu to tylko 10 stopni , zimą jest znacznie gorzej w styczniu mamy -10 stopni. Jest tam klimat umiarkowany chłodny , decyzję jednak trzeba podjąć samemu kiedy pojechać do Murmańska.

pozdrawiam
82 4 82