Odpowiedzi

2009-12-11T16:53:13+01:00
Adaś znajduje wśród starych dokumentów pamiętnik księdza Koszyczka.Wynika z niego ,że w 1813 roku w dworku przebywał
ranny Francuz z armii napoleońskiej.Miał ze sobą jakieś zawiniątko ,które przed swą śmiercią schował .Przekazał też list do swego brata.Na wypadek jednak ,gdyby ten się nie zjawił ,zwrócił uwagę na drzwi.Uznano ,że ciężko chory bredzi.Adaś wie już ,że żołnierz coś ukrył, wskazówki zaś zastawił na drzwiach .Wie też że nie chodzi o jakiekolwiek drzwi z dworu ,bo tam umierała dziedziczka , a Francuz leżał w małym letnim domku.Cóż z tego , skoro drzwi z domku też zniknęły.


POLECAM!!!
10 4 10
2009-12-11T17:10:37+01:00
Adam Cisowski to 17-letni chłopiec. Jego niezwykła zdolność logicznego myślenia i rozwiązywania trudnych, zawiłych zagadek sprawia, że profesor Gąsowski, historyk, prosi go o pomoc w rozwiązaniu niezwykłej rodzinnej zagadki. Akcja rozgrywa się w 1937 r. w Warszawie i w Bejgole.
Adaś znajduje wśród starych dokumentów pamiętnik księdza Koszyczka.Wynika z niego ,że w 1813 roku w dworku przebywał
ranny Francuz z armii napoleońskiej.Miał ze sobą jakieś zawiniątko ,które przed swą śmiercią schował .Przekazał też list do swego brata.Na wypadek jednak ,gdyby ten się nie zjawił ,zwrócił uwagę na drzwi.Uznano ,że ciężko chory bredzi.Adaś wie już ,że żołnierz coś ukrył, wskazówki zaś zastawił na drzwiach .Wie też że nie chodzi o jakiekolwiek drzwi z dworu ,bo tam umierała dziedziczka , a Francuz leżał w małym letnim domku.Cóż z tego , skoro drzwi z domku też zniknęły.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:21:51+01:00
Adaś znajduje wśród starych dokumentów pamiętnik księdza Koszyczka.Wynika z niego ,że w 1813 roku w dworku przebywał
ranny Francuz z armii napoleońskiej.Miał ze sobą jakieś zawiniątko ,które przed swą śmiercią schował .Przekazał też list do swego brata.Na wypadek jednak ,gdyby ten się nie zjawił ,zwrócił uwagę na drzwi.Uznano ,że ciężko chory bredzi.Adaś wie już ,że żołnierz coś ukrył, wskazówki zaś zastawił na drzwiach .Wie też że nie chodzi o jakiekolwiek drzwi z dworu ,bo tam umierała dziedziczka , a Francuz leżał w małym letnim domku.Cóż z tego , skoro drzwi z domku też zniknęły.
1 5 1