W latach 1999-2006 liczba ludności świata wzrosła o 500mln. Oblicz, o ile wzrosła średnio w tym czasie liczba ludności świata w ciągu:
a) 1 roku........................................
b) 1 miesiąca...................................
c) 1 dnia.........................................
d) 1 godziny.....................................
e) 1 minuty......................................

2

Odpowiedzi

2009-12-11T16:40:47+01:00
2006-1999=7 - różnica lat
500:7=71mln
a) 1 rok - 366 dni
o 71mln - wzrost liczby ludności
b) 1 miesiąc - 30 dni
i t d.


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:45:18+01:00
A) 500mln:7=(około)71,5mln
b)500mln:84=(około)6mln
c)500mln:2555=(około)196tys.
d)500mln:61320=(około)8154
e)500mln:3679200=(około)136 ludzi :)