Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T16:44:51+01:00
Dzień dobry,panie ........jak sie pan czuje po uratowaniu staruszki z płonącego domu?
-coz nie spodziewalem sie ze stane sie taki slawny.nie oczekiwalem rzadnych sensacji.
-no tak ale jednak cos sie zawsze czuje po takim czynie,prawda?
-tak, to parwda.ma pani/pan racje .od tamtego czasu bardziej doceniam zycie.czesciej chodze do kosciola,czesciej sie modle.krotko mowiac docenilem zycie.
-czy wszedl pan do plonacego domu by uratowac nieznana panu kobiete z czystej brawury czy moze z jakiegos innego powodu?
-Zrobilem to co zro0bilem z czystego wspolczucia.
-dziekuje za wywiad
-dzied\kuje
2009-12-11T16:45:30+01:00
Wywiad ze świętą darią (zginęła śmiercią męczeńską)
-jak nazywał się pani mąż
-Chryzant
-musiał mieć na panią bardzo pozytywny wpływ
-tak razem z nim wzięłam chrzest
-co skłoniło panią do nawracania
-chęć szrzenia wiary
-czy oddała by pani życie za wiare
-tak bez wachania
-dziękuje serdecznie za wywiad i dowidzenia
-dowidzenia
2009-12-11T16:49:06+01:00
Podziw wzbudziła we mnie <napisz koleżankę> ponieważ jest inteligentna i sympatyczna . Mogę zawsze jej zaufać , ponieważ ona zawsze pomoże mi w trudnych chwilach . Jest ona świetna chyba wszyscy ją lubią ale to jednak tylko moja najlepsza przyjaciółka . Lubi ona się wygłupiać i bawić w nieskończoność .


Przeprowadzam wywiad z <napisz imię swojej koleżanki(kolegi)>

P:Czy lubisz wszystkie osoby i nigdy nie gniewasz się na nikogo ?
O:Oczywiście że nieraz mam złe dni lecz nikogo nie chciałabym urazić po przez przezwiska ..
P:Więc widzę że jest naprawdę dobrą koleżanką ... Ale czy aby na pewno nigdy z nikim nigdy sie nie kłóciłaś ?
O:Tak no pewnie kto by się nogdy nie kłócił . Było to w zerówce kiedy kolega zabrał mi kredki . !
P:Ale wtedy byłaś mała i jak to potocznie się mówi głupia ?
O:Tak wszystko się zgadza , bo w końcu teraz o kredki na pewno bym się nie pokłóciła . ;)

Dziękuję za odpowiedzi które mi udzieliłaś ;p

No to tyle bo już mnie ręka boli xd !
Proszę bardzo ;p

A i jeszcze legenda :
P oznacza PYTANIE
O oznacza Opowiedż