Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:41:23+01:00
Grzesznych upominać. Nieumiejętnych pouczać. Wątpiącym dobrze radzić. Strapionych pocieszać. Krzywdy cierpliwie znosić. Urazy chętnie darować. Modlić się za żywych i umarłych.
1 5 1
2009-12-11T16:43:13+01:00
1..Grzesznych upominać

2. Nieumiejętnych pouczać

3. Wątpiącym dobrze radzić

4. Strapionych pocieszać

5. Krzywdy cierpliwie znosić

6. Urazy chętnie darować

7. Modlić się za żywych i umarłych
1 5 1
2009-12-11T16:44:08+01:00
Ej jest 7 uczynków:

1.Grzesznych upominać
2.Nieumiejętnych pouczać
3.Wątpiącym dobrze radzić
4. Strapionych pocieszać
5.Krzywdy cierpliwie znosić
6.Urazy chętnie darować
7. Modlić się za żywych i umarłych