Odpowiedzi

2009-12-11T16:43:43+01:00
Myśle że lepsza dla sierot będzie rodzina zastepcza ponieważ bedzie czułeże ma swoj dom w którym ktoś go kocha i ma do niego szacunek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:47:22+01:00
Cele i wartości
zycie zdrowie dobra rodzina miłość

skutki pozytywne
1.dom sierot
wiele przyjaciół
2. rodzina zastępcza
wiele miłości
opiekuńczość

skutki negatywne
1. dom sierot
brak miłości i opieki
2. rodzina zastępcza
nieprawdziwi rodzice

możliwe rozwiązania
dom dziecka
rodzina zastępcza
1 1 1