Odpowiedzi

2009-12-11T17:06:13+01:00
Natalia Murawska zarządza że w nadchodzącym wrześniu następnego roku wykona i powoła:
sekcje szkoły
dekoracje korytarzy
zarządzi kółkami szkolnymi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:38:10+01:00
Zadania Samorządu Uczniowskiego:
-pomoc młodszym kolegom i koleżankom
-dbanie o dobre imię i honor szkoły.
-zapobieganie przemocy w szkole
-spełnienie obowiązków szkolnych
-zapewnienie uczniom dobrych warunków do nauki