Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:46:45+01:00
Uśmiechnę się kochanie.
Twe słowa pieśnią moją.
Dziś szepnij tylko słowo.
Od jutra będę Twoją.
Od zawsze i na wieki.
Niech miłość ta nie zgaśnie.
Jeśli się rozejdziemy.
Niech wspólne serce zaśnie.


Ref. Nie powiesz tak jak inni – byłaś nikim, odejdź.
Nie dejdę skulona.. pęknięta duszyczka….
Każą się unieść.
Dziś umiem… Naprawiłeś mi skrzydła.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T16:47:25+01:00
Wiem ze te piosenki co podam to nie bd wlasne . ;d
ale podam Ci kilka fajnych ; d


Daro - wlasnie ty
Agnieszka Chylinska - Nie moge Cie zapomniec
Ania Deko - O nic nie pytaj
Beyonce - Broken hearted girl
Dj Decibel & Peter - Jesli sie zakocham
Dj Decibel & Peter - Nigdy nie odchodz
Dj Decibel & Peter - Posluchaj swego serca
2009-12-11T16:49:49+01:00
Jest tak dziwnie jak się jest samemu.Gdy masz kogos jest ci lżej.Ta osoba tobie przeznaczona ,tobie oddana myśli o tobie od samego rana.
Kocham go ale on mnie nie na pewno kiedyś będziemy razem gdy on tego zapragnie.
Myślę sobie że kiedyś będzie lżej.....
Ja to ja to powiedziałam Kocham Cię ......
Uwielbiam mówić to słowo więc proszę pozwól abym kiedyś powiedziała je do Ciebie

Myślę sobie że kiedyś będzie lżej.....
Ja to ja to powiedziałam Kocham Cię ......