Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:48:19+01:00
X-liczba nr 1,
y-liczba nr2
x2 bedzie znaczylo x do potęgi drugiej

x-y=5
(x-2) ² - y ²= 21 | zawsze takie dwa rownania maja miec klamre po lewej stronie

x-y=5 | +y
x²-4x+4-y2= 21

x=5+y

z II

(5+y)2 - 4(5+y)+4-y2=21

25+10y+y2-20-4y+4-y2=21 co po zredukowaniu daje:
9+6y=21 |-9
6y=12 | : 6
y=2

z I:
x-2=5 |+2
x=7

y=2
x=7 zepnij to rozwiązanie klamrą po lewej stronie:)
1 5 1
2009-12-11T16:51:39+01:00
X-y=5
(x-2)²-y²=21

x=y+5

(y+5-2)²-y²=21
(y+3)²-y²=21
y²+6y+9-y²=21
6y=12
y=2
x=2+5
x=7