Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T16:53:08+01:00
1. kto sie kloci ten traci/kto sie nie kloci korzysta
2.50%/50%
3.cos zbednego
4.i tak i tak jest nie dobrze
5 3 5
2009-12-11T16:54:45+01:00
1. to znaczy, że jak dwóch się o coś kłóci,bije to jakieś inny (trzeci) korzysta i robi,zabiera czy coś to o co oni sie kłócili :)
2.mowa jest o sytuacji, której wynik jest niepewny; gdy każda z opcji jest możliwa
3. coś nie potrzebnego, zbędnego,
4. o czymś całkowicie nie pasującym do danej sytuacji; o czymś chybionym, nietrafnym
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:55:43+01:00
1.Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta .- oznacza to , że jak dwóch się o coś bije to trzecia osoba czerpie z tego korzyści

2.Na dwoje babka wróżyła .-o sytuacji , której wynik jest niepewny gdy każda z opcji jest możliwa

3.Piąte koło u wozu .-osoba lub rzecz zbędna,niepotrzebna,zawadzająca

4. Ni w pięć , ni w dziewięć . -o czymś całkowicie niepasującym do danej sytuacji

(chcę naj:))
13 3 13