Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:16:44+01:00
Grupa: Fotony, cząstka: Foton
grupa: Fermiony lekkie, cząstka:Neutrino, Pozyton, Elektron, Mion
grupa:Mezony, cząstka: Mezon||+, Mezon ||', Mezon K+, Mezon K'
grupa: Fermiony ciężkie, cząstka: Proton, Neutron, Hiperony
1 5 1
2009-12-11T19:19:46+01:00
Fotony (Foton)
Fermiony lekkie (Neutrino, Pozyton, Elektron, Mion)
Fermiony ciężkie (Proton, Neutron, Hiperony)
Mezony (Mezon||+, Mezon ||', Mezon K+, Mezon K)
1 1 1