Odpowiedzi

2009-12-11T16:57:33+01:00
Wszyscy wiedzą, czym jest rytm w muzyce. Bez rytmu nie ma muzyki. Porządkuje on muzykę względem czasu.

Wartości nut — czas ich trwania

* cała nuta
* półnuta — o połowę krótsza
* ćwierćnuta — o połowę krótsza niż półnuta, czyli cztery razy krótsza niż cała nuta
* ósemka — o połowę krótsza niż ćwierćnuta, czyli osiem razy krótsza niż cała nuta
* itd.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T16:58:00+01:00
Jeżeli dzielisz nutę na dwa, np. z całej nuty na półnuty. Musisz wtedy pomnożyć to przez dwa. Przykład: 1 cała nuta - 2 półnuty
1 5 1