Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:11:17+01:00
FeCO3--> węglan żelaza (II)

siarczek magnezu--> MgS

K2SO3--> siarczan (IV) potasu

azotan(V) potasu--> KNO3

CaCl2--> chlorek wapnia

fosforan(V)sodu--> Na3PO4

te wszystkie liczby mają być małe ;)
mam nadzieję, że pomogłam ;)
2009-12-11T17:13:19+01:00

FeCO3- węglan żelaza (II)
MgS- siarczek magnezu
K2SO3- siarczan (IV) potasu
KNO3- azotan (V) potasu
CaCl2- chlorek wapnia
Na3PO4-fosforan (V) sodu