Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T00:00:58+01:00
Już gwiazdeczka się kolebie wysoko na niebie
już ptaszkowie wyśpiewują lulajże jezuniu

ref.
idą trzej królowe
w koronach na głowie
niosą cudne dary
panu na ofiary
i wy schylcie głowy
mówiąc tymi słowy
bądźże pochwalony
jezusie kochany

gdy w kościółku sygnaturka w cichy ton uderzy
okno się otworzy w chmurach i we dwa pacierze

ref.
idą trzej królowe w koronach na głowie
niosą cudne dary
panu na ofiary
i wy schylcie głowy
mówiąc tymi słowy
bądźże pochwalony Jezusie kochany

Już gwiazdeczka się kolebie wysoko na niebie
już ptaszkowie wyśpiewują lulajże jezuniu


to chyba to :) i przepraszam, że z małej litery :)
8 4 8
2009-12-12T00:00:33+01:00
1.Już gwiazdeczka się kolebie wysoko na niebie
już ptaszkowie wyśpiewują lulajże Jezuniu

Ref.
Idą trzej królowie w koronach na głowie
niosą sute dary Panu na ofiary
i wy schylcie głowy mówiąc tymi słowy:
BĄDŹŻE POCHALONY JEZUSIE KOCHANY!

2.Gdy w kościółku sygnaturka w cichy ton uderzy,
okno się otworzy w chmurkach i we dwa pacierze

Ref. Idą trzej królowie...
5 4 5