Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:33:43+02:00
Życie, morza, liczne zwierzęta,
Ludzie, kwiaty pełne piękna,
Radość słonecznym porankiem
I przygnębienie, jesienią deszczową.
Tęcza kolorowa nad piaskowym zamkiem.
To wszystko od Boga, od Boga mamy
To On to nam dał i dlatego go chwalmy.
2009-09-07T16:46:41+02:00
Nastała cisza, opadły emocje,
burza nagle się skończyła,wiatr ustał
i tylko w świat idą te słowa-
Panie, dziękuje ci za to coś stworzyłeś
to moje słowa tylko dla ciebie
Tobie chór aniołów śpiewa pieśń:
chwała i cześć Tobie Boże.

wymyślone mam nadzieje że pomogłam