Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:07:06+01:00
Siema piotrek(?)
jestem na feriach w zakopanem.jezdze na nartach i ucze sie jezdzic na snowboardzie.super uczucie.mysle ze ty tez powinienes sprobowac.poza tym pogowda jest fantastyczna.pada snieg, ale bez deszczu.mamy tu idealne warunki narciarskie.mam nadzieje,ze u cb wszystko w porzadku.odpisz szybko,
pozdrowki,tomek
3 2 3
2009-12-11T17:08:26+01:00
Kochany Jacku ! Zakopane
06.01.2009.R.
Na początku mojego listu,chciałabym Cię jak najserdeczniej pozdrowić.
Przepraszam ze pisze tak nie oficjalnie ale się stęskiłam bardzo.
U mnie wporzątku a u Ciebie ??
Martwię się bo nie długo kończął się ferię... ;(
Jeżdze tu na nartach i się świetnie bawie. ! Szkoda że cię tu nie ma . ;(
Proszę odpisz do mnie.
Asia. ;))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:17:27+01:00
Zakopane,11.12.2009r
Drogi Kamilu!
Na samym początku chciałbym Cię serdecznie pozdrowić.
W Zakopanym jest cudownie. Na co dzień podziwiam piękne krajobrazy tego miasta. Wraz z grupą chodzimy na wycieczki. Byliśmy już na Kasprowym Wierchu, jechaliśmy na Gubałówkę, robiliśmy zakupy na Krupówkach itp. Nasza pani jest bardzo sympatyczna i każdego dnia organizuje nam jakieś fajne zabawy albo konkursy. Wczoraj urządziliśmy sobie wraz z chłopakami bitwę na śnieżki. Żałuj, że Cię tu nie ma. Moi koledzy z pokoju są extra. Wieczorem opowiadamy sobie straszne historie i wymieniamy się pocztówkami. Nie uwierzysz, ale ja kupiłem już dwadzieścia pocztówek. Bawię się tutaj świetnie. Jutro idziemy na basen do Krakowa. Będziemy również tam zwiedzać Wawel, Smoczą Jamę, a pojutrze pojedziemy do Wieliczki. Smuci mnie to, że za tydzień już wracam do domu, ale to ma i dobre strony. Znów się spotkamy. Już nie mogę się doczekać.
Jeszcze raz gorąco pozdrawiam. Jestem bardzo ciekawy gdzie ty spędzasz czas podczas ferii. Proszę odpisz jak najszybciej.
Twój przyjaciel Michał
2 5 2