Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:20:14+01:00
305zł cena telewizora z vat
22,5% Vat
305*22,5%-vat w cenie telewizora
305*0,225=68,63 vat od telewizora
305-68,63=236,37 cena telewizora bez Vat-u
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:24:19+01:00
X - cena bez vat
305 - cena z vatem
x+ 225%x=305
x + 2,25x=305
3,25x=305 /3.25
x=93,85zł
To jest rozwiązanie jeśli nie pomyliłaś jakiejś wartości