Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:15:28+01:00
Zawarte w ocie substancje a dokładniej osseina powoduje ze kosc jest gietka i elastyczna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:16:24+01:00
Przez ocet "wypłynęły" z kości sole mineralne której nadają twardość więc kość stała sie giętka
wniosek: Kości bez soli mineralnych były by giętkie i nie nadawały się do użytku

:PP
2009-12-11T17:16:35+01:00
Ocet wypukał związki nadające kości sztywnośc , twardosc czyli związki wapna i fosforu.
1 5 1