Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:28:56+01:00
Wyrazy osiowosymetryczne, czyli, że jak przekręcimy wyraz o 180 stopni to wyjdzie to samo. W sumie jeśli by brać pod uwagę cały wyraz to do dyzpozycji są tylko litery O oraz I.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:37:14+01:00
Gdy polaczysz dwa skrajne punkty w danym rysunku i tak po kolei kazde, to wyjdzie srodek. Gdy w danej figurze mozesz wyznaczyc taki 'srodek' to wtedy jest ona srodkowosymetryczna

wyrazy ze srodkiem symetrii:
ONO
SOS
itp.itd.
xDD

4 5 4
2009-12-11T22:56:50+01:00
Jakie mogą byc wyrazy środkowosymetryczne ?
dlaczego np. literaz Z jets środkowosymetryczna .?
Nie było mnie na lekcji i za bardzo nie kapuje .

wyrazy środkowosymetryczne : np.IXI, INNI, MOW, ONO, SOS

a literkę Z obróć o 180 stopni i zobasz, że znajdzie się ona na swoim miejscu

Wyrazy możesz kombinować tylko z literami osiowosymetrycznymi, czyli:
H,I,N,O,S,Z ( ewentualnie M obróci się na W)


Jeśli zadowolona/y jesteś z rozwiązania,
to proś o pomoc i ...
kliknij na link:
http://zadane.pl/p/13585/madzia333
Pozdrawiam. Magda
7 3 7