Odpowiedzi

2009-12-11T17:47:43+01:00
Brakowało by nam napewno dzieł sztuki, między innymi prrzepięknej ceramiki, igrzysk olimpijskich, które są bardzo ciekawymi zawodami.Oraz wielu wybitnych uczonych, a raczej ich twierdzeń np. Pitagorasa.
3 3 3
2009-12-11T17:49:23+01:00
Najbardziej brakowałoby nam rozrywki, jaką dostajemy od teatru i licznych zawodów sportowych tj. Olimpiad. Stracilibyśmy niektóre dyscypliny sportowe i liczne przedstawienia wyreżyserowane przez Eurypidesa, Sofoklesa i Ajschylosa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:49:12+01:00
Ponieważ starożytnym Grekom zawdzięczamy bardzo wiele , więc brakowało by nam wielu rzeczy np.
- pismo-to Grecy jako pierwsi zaczęli używać alfabetu złożonego z 24 liter.
-architektura-do dnia dzisiejszego ich budowle służą za wzór naszym architektom i budowniczym.
-demokracja-to dzięki Grekom obywatele wielu krajów również bierze udział w zgromadzeniach.
-igrzyska olimpijskie -to w starożytnej Grecji miały swój początek, i do dnia dzisiejszego odbywają się gromadząc najlepszych sportowców świata.
-sztuka-dzieła wybitnych artystów są wzorem do naśladowania do dnia dzisiejszego.
Są to rzeczy bez których nasze życie było by trudniejsze i bardziej skomplikowane.
6 4 6