Odpowiedzi

2009-12-11T17:47:05+01:00
Pewnego dnia Kasia mając dobry humor postanowiła że umówi się z najlepszą kumpelą czyli Dorotą . Obie dziewczęta spotkały się w parku . Spacerując Kasia wpadła w błoto . Jej kumpela zaczęła się śmiać , zrozpaczona dziewczyna uciekła szybko do domu .
Nagle zadzwonił telefon , a była to Dorota , chciała przeprosić dziewczynę . Kasia uśmiechnęła się i wróciła o kumpeli . Kiedy była już na miejscu Kasia wytarła chusteczkami błoto i zaczęły znów spacerować . Lecz w pewnej chwili weszły na małą górkę i zaczęły się ścigać . Biedna Dorota nie zdała sobie sprawy że znajdzie się w identycznej sytuacji jak Kasia . Dorota wpadła w błoto a Kasia pomogła jej wstać i tak się zakończyło .

Plis proszę o naj .
2 3 2
2009-12-11T17:50:22+01:00
Np. Że jakiejś dziewczyny babcia zmarła i na pogrzebie poznała chłopaka. Później wyszła za niego za mąż itp. :P
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:44:32+01:00
Możesz napisać ze jakaś dziewczyna pojwchała sama do miasta za zakupy i po 2 godzinach chodzenia zgubiła sie .Chodziła po uliczkach cała zapłakana i nagle znalazła 200 zl .Nie ucieszyła sie bo po co jej pieniadze skoro nie może wrocić do domu ( albo ze sobie cos kupiła).Zobaczył ją pewien chłopak i zaproponował pomoc .Odprowadził ja na przystanek i dał nr telefonu .

o to chodzi ze mimo ze chodziła i sie zgubił to znalazła kase i poznała chłopaka
2 3 2