Muszę zrobic na informatykę prezentacje pt. " Niebezpieczne miejsca na Ziemii " . A ja nie mam pomysłu jak to zrobic ;/;/ Czy ma ktoś może jakiś pomysł ?? Najgorsze jest to, że prezentacja ma miec tak ok. 15 slajdów i musi to byc jakiś rozległy temat . Proszę o pomoc ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:41:49+01:00
Zrób sobie np prezentacje o wulkanach na ziemi dajesz jakieś fotki nazwy gdzie on się znajduje czy są jakieś miasta w okolicy i inne ciekawostki ogólnie o wulkanach napisz mało tekstu dużo zdjęć i animacji wszystko znajdziesz w necie
2009-12-11T17:42:07+01:00
Uu.. ciężko, ale można wstawić kilka zdięćz miejscami w których było dużo wypadków śmiertelnych i opisać. niebezpiecznym miejscem na ziemi jest pakistan ze względu na częste wojny jakie tam dochodzą