Planujesz wakacyjny wyjazd. Napisz do kolegi z Niemiec list, w którym;
- podasz cel podróży i zapytasz kolegę, czy nie miałby ochoty z tobą wyjechać,
- napiszesz, kiedy planujesz podróż i jakim środkiem transportu zamierzasz podróżować,
- poinformujesz go, ile to ma kosztować i co jest wliczone w cenę,
- napiszesz, jak długo będzie trwała podróż i co będziesz robić

Dzięki za odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:23:53+01:00
Drogi Pawle
W pierwszych słowach mojego listu chciał bym cię pozdrowic i zapytać co u ciebie słychać.Planuję wyjazd na wakacjedo Gdańska, i chciałem cię zapytać czy nie masz ochoty ze mną jechać.
Pociąg odjeżdza w przyszłym tygodniu (we wtorek ) o 14.00. Ten wyjazd kosztuje 400 zł ale mimo duzej ceny jest wiele do zobaczenia i moim zdaniem warto to tam jechać. Wyjazd ten jest na 4 dni, w ten czas musimy się wyrobić bo jest wiele do zobaczenia m.in zamek ...
Mam nadzieję ze wybierzesz się ze mną. Ale jak masz inne plany to trudno.

Pozdrawiwm Kamil
P.S. Odpisz szybko !
2009-12-11T23:51:39+01:00
Hallo Ana!
Viele Dank für deinen letzten Brief. Ich habe mich sehr darüber gefreut, dass du mir geschreiben hast.
Am Anfang will ich dir schreiben, dass ich die Urlaubsreise plane. Ich will in der Sommerferien nach Ägypten fahren, weil ich dort erholen und besuche will.
Ich möchte dir fragen, ob du mit mir dort fahren möchtest. Ich plane den 1. Juli dort fahren. Ich möchte nach Ägypten mit dem Auto fahren. Die ganz Reise werden 400 euro kosten. Im Preise sind Übernacht, Überfahrt und Ernährung. Die Reise werde ein Woche dauern. Ich möchte dort in der Sonne liegen und braun werden. Ich will auch viel fotografieren und im Stad
spazierengehen oder schwimmen.
Das ist alles für heute. Ich muss schon enden. Ich warte auf deine Antwort.
Viele Grüße. xyz

cześć ania
dziękuje za ostatni twój list. Bardzo sie ucieszyłam, że ty napisałaś.
Na poczatku chce tobie napisać, że planuje wakacyjny wyjazd. Chce w wakacje jechac do egiptu, ponieważ chce tam odpocząć i pozwiedzać. Ich chciałabym cie zapytać czy ty chciałabyś tam ze mna pojechać. Ja planuje tam pojechac pierwszego lipca. Chciałabym do Egiptu pojechac samochodem. Cała podróż będzie kosztować 400 euro. W cenie jest nocleg, przejazd i wyżywienie. Podróż bedzie trwała 1 tydzień. Chciałabym tam leżec na słońcu i być brązowa. Chce też duzo fotografować i po mieście spacerować oraz pływać.
To juz wszystko na dziś. Ja musze juz kończyć. Czekam na twoją odpowiedź.
Dużo zdrowia. xyz
2 3 2