Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:38:05+01:00
Nie potrzebuje osoby ktorej moge sie zwierzyc . ; )
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T17:39:16+01:00
Jestem niezależnym twardym człowiekiem i nie potrzebuje żadnej pomocy
1 4 1
2009-12-11T17:41:01+01:00
Przyjazn jest dla mnie wazna, poniewaz zapewnia mi ona poczucie bezpieczenstwa. dzieki przyjaciolom, wiem, ze mam komu sie zwierzyc z wlasnych przezyc. mam dzieki temu tez poczucie, ze moje istnienie ma jakis cel, mama dla kogo zyc. bo ile to razy w zyciu tracimy wiare w siebie? ile razy tracimy sens zycia? ...
1 5 1