Odpowiedzi

2009-12-11T17:53:27+01:00
Duch tegorocznych swiat bozego narodzenia prowadzi scrooge`a do domu jego pracownika Boba Marleya i pokazuje mu jak bob cienko przedzie i pokazuje mu jak bob nie moze kupic swoim dziecia zadnych prezentow poniewaz nie dostal pieniedzy (wczesniej bob poprosil scrooge`a aby wyplacil mu na swieta jego wyplate) Celem bylo pokazanie ciezkiej sytulacji materialnej boba marleya
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:53:00+01:00
Wygląd - zielona szata obramowana białym futrem , na głowie ma wieniec z ostrokrzewu


Cel - Aby Scrogee , stał sie lepszy człowiekiem , i nie byl juz taki skąpy.
duch przedstawil scrogowi wigilie u chiltow , dowiaduje sie tam o biedzie i chorobie Tima. , a jednoczesnie o szczęściu i milosci panujacym w rodzinie .
Przenosi go rozwnie na wigilie do Tima , swojego siostrzeńca. tam rozmawiaja o scrogee, mowili ze jest on skąpy i samolubny ;D

Myśle ze pomogłam .
Mogę najepszą?;]