Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:42:52+02:00
Moja zabawką jest dinozaur . Jest on koloru brązowo-niebieskiego i stoi w moim pokoju na biurku . Kiedy nacisnie się guzik to ryczy . Można się nim bawić w jedzenie ludzi lub niszczenie miasta . Zabawka jest funkcjonalna i mozna z nią robić dużo rzeczy . Jestem już starszy więc za często się nią nie bawie . Lecz czasami ,aż się chce dotknąć guziczka .


(Jeśli masz brata lub siostre możesz dopisać ,że oddasz ją kiedyś mu albo jej )
2009-09-07T16:51:48+02:00
Macie szurnięta nauczycielkę ale spróbuje pomóc;)

Moją ulubioną zabawką z dzieciństwa jest automatyczny karabin na kulki. była to długa czarna broń ładowana na plastikowe kulki. Posiadała ona pojemny magazynek oraz laserowy celownik. Była to zabawka ktura wiernie słuzyła mi przez długie lata. Ta właśnie broń była moją ulubiona gdyż słuzyła mi przez spory czas była nie awaryjna, zajmowała mi godziny zabawy i budziła podziw koleguw.


jesli to ma być w teraźniejszym czasie zmień forme;)
2009-09-07T16:59:02+02:00
Moją ulubioną zabawką był samochodzik, który miał czerwone drzwi oraz bagażnik, ale jego dach był szary. Lubiłem go, ponieważ otwierał się. Koła owego auta były gumowe. Zabierałem go wszędzie, ponieważ mieścił się w kieszeń moich spodni. Do samochodu mogłem schować małego ludzika, który był kierowcą.