Przetłumacz w czasie present simply

1.On gra w piłke
2.oni czytają książki
3. Ona gotuje obiad
4. On pracuje w szkole
5. Sebastian pali papierosy
6.karol pije wode
7.oni jedzą kanapki
8. my biegamy w parku
9. Moja babcia ogląda telewizje
10. My piszemy listy


Tylko nie wpisujcie w zadne tłumacze słowniki i tego typu rzeczy. !!!!
bo to ma być zrobione w tym czasie .
Jak ktoś umie to prosze o pomoc ;)))
Z góry dzięki ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:48:21+01:00
1.On gra w piłke- He played football.
2.oni czytają książki- They read books.
3. Ona gotuje obiad- She cookede dinner.
4. On pracuje w szkole- He worked in a school.
5. Sebastian pali papierosy- Sebastian smoked cigarettes.
6.karol pije wode- Karol drank water.
7.oni jedzą kanapki - They were eating sandwiches
8. my biegamy w parku- We were running in the park.
9. Moja babcia ogląda telewizje- My grandma was watching TV.
10. My piszemy listy- We were writing a letters.

2009-12-11T17:48:29+01:00
1.He plays the ball.
2.They read books.
3.She cook dinner.
4.He work in school.
5.Sebastian smokes cigarettes.
6.Karol drink water.
7.They eat sandwiches.
8.We run in the park.
9.My grandmother watch TV.
10.We write letters.
2009-12-11T17:49:09+01:00
1.He plays football.
2.They read books.
3.She cooks dinner.
4.He works in A school.
5.Sebastian smokes cigarettes.
6.Karol drinks water.
7.They eat sandwiches.
8.We run in park.
9.My grandmother watches TV.
10.We write letters.

TO NA PEWNO MIALO BYC WSZYSTKO W PRESENT SIMPLE?
bo jakos dziwnie niektore brzmia ...
jak cos to powiedz, poprawie xDD