Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:12:32+01:00
55055- fünfundfünfzigtausendfünfundfünfzig
777- siebenhundertsiebundsiebzig
15061- fünfzehntausendeinundsechzig
728- siebenhundertachtundzwanzig
7700- siebentausendsiebenhundert
55000- fünfundfünfzig tausend
29000- neunundzwanzigtausend
32000- zweiunddreißigtausend
93673- dreiundneunzigtausendsechshundertdreiundsiebzig
800000- achthunderttausend
44000- vierundvierzigtausend
10000- zehntausend
100000- einhunderttausend
5013- fünftausenddreizehn
9 3 9
2009-12-11T18:35:32+01:00
Trochę zabawy było proszę Cię bardzo...:
55055-fünfundfünfzigtausendfünfundfünfzig
777-siebenhundertsiebenundsiebzig
15061-fünfzehntausendeinsundsechzig
728-siebenhundertachtundzwanzig
7700-siebentausendsiebenhundert
55000-fünfundfünfzigtausend
29000- neunundzwanzigtausend
32000-zweiunddreißigtausend
93673-dreiundneunzigtausendsechshundertdreiundsiebzig
800000-achthunderttausend
44000-vierundvierzigtausend
10000-zehntausend
100000-hunderttausend
5013-fünftausenddreizehn

proszę Cię o najlepszą jeżeli najlepiej napisałem ;] Pozdrawiam

koleś wyżej ma 100000 źle !
9 4 9