Odpowiedzi

2009-09-07T16:41:08+02:00
1. W przyszłości łatwiej będzie pracować z ludźmi
2. Psychika lepiej rozwinięta
3. Miłe wspomnienia/chwile
4. Poznawanie innych ludzi
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:43:32+02:00
1. Osoby żyjące wspólnie mogą na siebie liczyć w trudnych chwilach i pomagać sobie nawzajem. Można powiedzieć, że wszyscy ludzie jesteśmy jedną wielką grupą, ponieważ wszyscy nawzajem sobie pomagamy. Piekarz robi chleb, murarz, buduje dom, szewc zrobi buty. Sami nie bylibyśmy w stanie tego zrobić.

2. Życie w grupie rozwija nasze cechy człowieka. Współżyjąc z kobietami i mężczyznami w grupie, nabieramy różnych cech charakteru, np. wrażliwości, rywalizacji...

3. Od każdego możemy się czegoś nauczyć, co w życiu może nam się przydać.

4. Człowiek dzięki życiu w grupie nie będzie czuł się samotny. Może w niej znaleźć przyszłą żonę/męża i założyć rodzinę.
3 5 3
2009-09-07T16:54:05+02:00
1.Zawsze ci ktoś pomoże
2.Możesz zawsze sie komuś wygadać jak masz problem
3.Masz z kim pójść np. na impreze
4.Jesteś lepiej trakotowany tzn. Jak osoba lubiana
1 3 1