Możecie mi to sprawdzić nie musi być idealne... ważne bym na dopa wyciągnął...

Привет, Юра!
Как дела? У меня всё хорошо.
Моя школьная экскурсия замечательно удалась. В сентябре вместе с приятели из школы я ездила на море в город Колобжег. Там мы были две недели. На Балтику мы ездили на машине, в Колобжеге снимали номера в гостинице. Погода стояла солнечная, поэтому каждый день мы загорали на пляже и купались в море. Также мы посетили много интересных мест, в том числе таких какМаяк и мол.

Всего хорошего! Пиши, не забывай.
xyz

Z Góry wielkie DZIĘKUJE!! pozdro

2

Odpowiedzi

2009-12-11T18:44:47+01:00
Mam tylko jedno zastrzeżenie. Na szkolne wycieczki raczej się jeździ autobusem, więc wypadałoby to zmienić. Reszta moim zdaniem jest OK. Oto tłumaczenie:

Cześć, Jurku!
Jak się masz? U mnie wszystko w porządku.
Moja szkolna wycieczka była wyjątkowo udana. W wrześniu, wraz z przyjaciółmi ze szkoły pojechałem nad morze w mieście Kołobrzeg. Byliśmy tam dwa tygodnie. Nad Bałtyk jechaliśmy samochodem, w Kołobrzegu wynajęliśmy pokoje w hotelu. Pogoda była słoneczna, więc każdy dzień spędziliśmy na opalaniu się i pływaniu w morzu. Ponadto zwiedziliśmy wiele interesujących (ciekawych) miejsc, takich jak latarnia morska i molo.
Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T20:23:07+01:00
Bym zamienila z kak dela na Что у тeбя i usunela стояла i wstawila была всегда
powodzonka:)