Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:19:22+01:00
Ogłoszenie
Serdecznie zapraszamy na wyprawę kajakową, która odbędzie się dnia 10.20.9002 roku w Strumykach Dolnych o godzinie 12.32. Uczestnicy musza być wysportowani i posiadać pozytywną opinię psychologa. Każdy przybyły uczestnik otrzyma prezent-niespodziankę. Wstęp wolny.
Klub Miłośników Kajaków (KMK)
2009-12-11T18:22:57+01:00
Uwaga!Uwaga!
Dnia 14.7.2012roku odbędzie się 7 dniowa wycieczka

Na wycieczkę pojedziemy luksusowym autokarem z toaletą, lodówką i z dwoma telewizorami

W wycieczce będziemy w: Niemcach,Słowacji,Czechach,Anglii,Włoszech.
W pierwszy dzień pojedziemy do Niemczech. Na drugi dzień pojedziemy do Czech. Na trzeci dzień do Słowacji. Na czwarty dzień do Anglii. Na piaty i szósty dzień pojedziemy do Włoszech. Przez siódmy dzień będziemy wracali.



Na wycieczce prosimy uczestników o: nie zaśmiecaniu autobusu i środowiska, nie odchodzić od grupy i nie używać wulgarnych słów.



Cena biletu: 3600zł Dla rodziców z dwójką dzieci zniżka:2600zł

Organizatorzy: Sławomir Kaczka i Magdalena Split.

Miejsca są ograniczone!
3 2 3