Odpowiedzi

2009-12-11T18:22:50+01:00
Ja bym to zrobił podczas spotkania ludowego ogłaszaąc to wszystkim obywatelom
8 3 8
2009-12-11T18:24:05+01:00
Rozpowiadając jego cześć i jak wygląda.Gadać, że sie go widziało i moce jakie prawił.w końcu chyba się tym zainteresują i zacznął rozpowiaac dalej... nie wiem zy dobrze ( uformuj sobie to ładniej ,bo ja to kiepsko napisałam0)
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:25:48+01:00
Najlepszym momentem na wprowadzenie nowego bóstwa w kanon znanych danemu polis bogów należy wybrac moment krytyczny dla danej grupy ludności i zagwarantować poprawę stanu rzeczy po wprowadzeniu kultu danego bóstwa . Jeśli jednak los polis Ateńskiego jest pomyślny moznaby przeświadczyć o mądrości,sprawiedliwosci i wielkości danego bóstwa.Obchody święta ku jego czci mogły by być przedstawione jaki chuczne i dostępne dla wszystkich.
11 4 11