Odpowiedzi

2009-12-11T18:16:47+01:00
-zmienienie zachowania w stosunku do rówieśników
-branie narkotyków może doprowadzić do samobójstwa
-stajemy się niebezpieczni dla otoczenia
-brak kontaktu z ludźmi
-nieprzemyślane decyzje
-nie umiemy sobie ze sobą poradzić
-śmierć
Też to miałam i pani podawała coś takiego:D
Pozdrawiam Gorąco:P:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:17:56+01:00
Wielokrotne stosowanie narkotyków prowadzi do przyzwyczajenia, uzależnienia i tzw. głodu narkotycznego, a konsekwencji do narkomanii
biorący odczuwają zagubienie i niepokój
stają się niespokojni i przygnębieni
Mogą też widzieć sytuacje i przedmioty nie istniejące w rzeczywistośc
Wywołują one lęk, depresje i choroby psychiczne.
halucynacje wzrokowe
człowiek gotów jest popełniać czyny nierozważne i niebezpieczne.
niszczą serce Powodują także mdłości, depresje i wypryski na twarzy
Aby zdobyć pieniądze gotowi są uciec do przestępstwa
Zażywający narkotyki mogą być podrażnieni, tracą zainteresowanie przyjaciółmi i pracą oraz dawne zamiłowania