Odpowiedzi

2009-09-07T16:44:59+02:00
Ja wybrała bym tą znaną drogę ponieważ wiem gdzie ona prowadzi i jestem pewna że się niezgubię
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:47:12+02:00
Gdybym stał na rozdrozu wybeał bym drogę nową i nieznaną, ponieważ jestem osobą, która lubi wyzwania, podróże jest ciekawa świata, odważna i otwarta na nowe doznania i znajomości. Droga poznana nie była ciekawa, ponieważ znałem ją doskonale. Nie można przez cały czas tkwić w jednym miejscu i nie ruszać się z niego. Trzeba wyruszyć w nieznane i podbić świat. Może na nowej drodze zdarzy się coś ciekawego? Nowa przyjaźń na lata a może coś więcej. Nie doświadczymy tego gdy będziemy cały czas wybierać starą, monotonną i dobrze poznaną drogę.
2 3 2
2009-09-07T16:50:17+02:00
Nowa droga to zawsze poznawanie i odkrywanie nowych szlaków, a iście znaną sobie drogą to chodzenie po utartych szlakach. Ja osobiście wybrałbym tą drogę nieznaną, lubię poznawać i zwiedzać nowe ścieżki, zawsze to okazja zobaczenia czegoś czego się jeszcze nie widziało.
1 5 1