Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:52:41+02:00
Np jak masz figurke, powiedzmy buddy xD
to wkładasz ją do pojemnika, pojemnik zalewasz wodą i np jak pojemnik ma pojemność 50l a po wyciągnięciu figurki z wody pojemnik waży powiedzmy 45,7kg to możesz policzyć
50 - 45,7 = 4,3 i masz objętość figurki
4,3l = 4300cm₃

prosze o więcej takich xD
1 5 1
2009-09-07T16:52:42+02:00
Trzeba skorzystać z prawa Archimedesa.
Czyli mierzysz aktualny poziom wody w naczyniu
wrzucasz ten przedmiot i
obliczasz o ile podniósł się poziom wody
I obliczasz objętość tego naczynia za wysokość podstawiasz różnicę poziomów wody.
1 1 1