Odpowiedzi

2009-12-11T18:20:20+01:00
Patriotą w codziennym życiu może być to, że nie wstydzimy się mówić o rzeczy, której jesteśmy patriotami i wyznajemy to w gronie przyjaciół
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T18:21:46+01:00
Patriotyzm to szacunek dla ojczyzny milosc posiecenie oddanie zycia dla niej

w codziennym zyciu to opowiadac innym o histori polski
czytac ksiazki o tym
sszanowac herb godlo
brac udzial w akademiach narodowych
z szacuniem zachowywac sie na takich uroczystosciach
ogladac filmy poswiecone naszemu krajowi itp
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Vera
  • Początkujący
2009-12-11T18:24:23+01:00
Uważam, że patriotyzm to szacunek dla kraju w którym się urodziłam, mieszkam. Obchodzenie świąt narodowych nie uważam za obowiązkowe, lecz na pewno należy mieć do nich szacunek. W życiu codziennym patriotą można być dbając o kulture w naszym kraju oraz nie niszczenie jej.
Mam nadzieje że się przyda.:D
3 5 3