Odpowiedzi

2009-12-11T18:25:23+01:00
(x+4)=8
x+4=8
x=8-4
x=4

(a2*b2)2 a4+2*a2b2 + b4
----------=--------------------
a3*a2 a5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:27:17+01:00
(x+4)=8 Tutaj to chyba nie powinno być tego nawiasu, chyba ze zapomnialas napisać ze do kwadratu czy coś:p

x + 4 = 8
x = 8 - 4
x = 4

(a²×b²)² / a³×a² =

a⁴ × b⁴ / a⁵ =

a⁻¹ × b⁴ = 1/a × b⁴ = b⁴ / a

/ - to jest kreska ułamkowa, bo jak pisałam tak jak ty to sie rozwiązanie przesuwało.
Tam jest a⁻¹ bo jest dzielone a⁴ przez a⁵, wtedy odejmuje sie wykładniki czyli 4-5 = -1