Odpowiedzi

2009-12-11T18:26:42+01:00
Droga koleżanko!


Gdy pójdziesz na mszę świętą poznasz jej sens i zrozumiesz to, że Bóg Cię kocha i, że jest Twoim przyjacielem
5 2 5
2009-12-11T18:33:35+01:00
Droga koleżanko/ drogi kolego!

Zachęcam Cię do przyjścia na Msze świętą. Jeżeli przyjdziesz, nic nie stracisz, tylko zyskasz wiedzę i dowiesz się wielu ciekawych informacji na temat Boga.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:37:17+01:00
- Idziemy do kościoła???
- Nie, idź sam. Nie chce mi się. Zresztą po co???
- Przecież przyjmując chrzest święty stałeś się dzieckiem Bożym, a twoim obowiązkiem jest uczestnictwo w niedzielnej Mszy Świętej.
Na Eucharystii działa Trójca Święta, a w szczególności Duch Święty. Msza przybliża cię do Jezusa, bo mając czyste serce możesz go przyjąć.
- Ojej, nie wiedziałem.... dobrze to już chodźmy.
11 2 11