Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:31:55+01:00
- Pałac Potockich w Warszawie
- Łazienki Zamku Królewskiego w Warszawie
- Teatr Wielki w Warszawie
- Belweder w Warszawie
- pomnik księcia J. Poniatowskiego w Warszawie,
- pomnik Kopernika w Warszawie
- postacie alegoryczne na frontonie Teatru Wielkiego w Warszawie
- Kościół Bernardynów w Warszawie
- Pałac Królikarnia w Warszawie
- Kościół Karmelitów i Kościół Ewangelicki w Warszawie
2009-12-11T18:33:18+01:00
Kościół Św. Aleksandra - P.Ch. Aigner
Teatr Wielki - A. Corazzi
Łazienki i wnętrza Zamku Królewskiego - D. Merlini i J.Ch. Kamsetzer
kościół ewangelicki - S.B. Zug
Belweder - J. Kubicki
zAMEK KRÓLEWSKI
PAŁAC PREZYDENCKI
TEATR WIELKI
2009-12-11T18:33:33+01:00
Zamek Królewski w Warszawie przebudowany przez Dominika Merliniego i Jana Chrystiana Kamsetzera, Pałac na Wodzie (Merlini), pałac w Królikarni oraz pałac w Jabłonnie. Kamsetzer wzniósł w Parku Łazienkowskim amfiteatr oraz warszawskie pałace Raczyńskich i Tyszkiewiczów oraz pałac w Iskiernikach. Dzieła Bogumiła Zuga to pałac w Natolinie, ogrody: Solec, Powązki, Mokotów, Arkadia k. Nieborowa, warszawska studnię – Grubą Kaśkę. Z okresu Królestwa Kongresowego są Pałac Koniecpolskich i kościół Aleksandra w