Odpowiedzi

2009-09-07T16:47:11+02:00
A) do setek tysięcy:
53 729 049- ~ 53 700 000

b) do tysięcy:
82 274,129- ~ 82 000

c) do dziesiątek:
1 872,49- ~ 1870

d) do jedności:
1,0327- ~ 1

e) do części setnych;
68,7129- ~ 68,71


Łatwiejszych nie było? xD
5 3 5
2009-09-07T16:48:45+02:00
A)53700000
b)82000
c)1870
d)1
e)68,71
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T17:13:49+02:00
A)53700000
B)82000
C)1870
D)1
E)68,71

Pozdraiam :)
2 5 2