Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:08:25+01:00
Człowiek czerpie z tego taką korzysc ze rośliny mogą osiagać większe rozmary, bo azot wpływa korzystnie na wzrost roślin.
2009-12-11T19:09:45+01:00
biologiczne oczyszczanie ścieków -symbioza bakterii z niektórymi roślinami uprawnymi -źródło pożywienia -rozkładanie celulozy -produkcja produktów spożywczych (sery, kefiry) -symbioza bakterii z innymi organizmami: bakterie brodawkowe roślin motylkowych -brodawki-tworzą się w wyniku zasiedlenia korzeni przez bakterie, które część- wytworzonych soli azotu oddają roślinie, w zamian uzyskują organiczne produkty fotosyntezy -funkcje chorobotwórcze -zabijanie lub hamowanie rozwoju konkurencyjnych bakterii (ANTYBIOTYK)
1 1 1