Odpowiedzi

2009-12-11T19:33:42+01:00
"Inny to nie znaczy gorszy"
Przykłady:

- Ten obcy
- Stary człowiek i morze
- Siedem stron naszego świata
- Magda Doc.
- Puszka
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T19:49:17+01:00
1. Inny, jest w pewnym sensie wyjątkowy... Unikatowy, niepowtarzalny i wyróżnia się od wszystkich.
2. Moralność ludzka nie pozwala nam potępiać innych osób ze względu na poglądy, kolor skóry, bądź pochodzenie.
3. Inny- to może być ktoś np. niepełnosprawy i taki człowiek również może uprawiać sporty (w zależności od stopnia niepełnosprawności), czy uczestniczyć w życiu codzinnym i rozrywkowym ''normalnych'' ludzi.
4. Wielu innych (np. niepełnosprawnych) może zrobić więcej dobra nie ktoś inny... np. Jan Mela (ur. 30 grudnia 1988 w Gdańsku) – polski polarnik, najmłodszy w historii zdobywca bieguna północnego i bieguna południowego. Jest jednocześnie pierwszym niepełnosprawnym, który dokonał takiego wyczynu. Założył fundację Poza Horyzonty. Jest współautorem programu podróżniczego w Radiu Kraków - Między biegunami.

Znany chłopiec bez nogi, który jest inny, ale wyróżnia się pozytywną innością...
5. Inny to może być np. afroamerykanin...
Czarna skóra nie jest dla niego wyrokiem, ponieważ jest takim samym człowiekiem jak każdy z nas... Ma marzenia, problemy i wolną wole, dlatego powinniśmy ich szanować... Nasza legenda czyli Michael Jackson był murzynem...
Ale mimo wszystko zrobił kariere... i został nazwany królem popu... nie przeszkodził mu w tym wygląd, czy pochodzenie...(jasna skóra to efekt choroby a nie naświetlania i rozjaśniania)...
6. Inny... Ruda dziewczyna z piegami... Jest inna od wszystkich, ale wyróżnia się i jest za to ceniona... wielu chlopaków chciałoby mieć taką ''ognistą'' dziewczyne... Wielu z nas może powiedzieć ''ruda?'' ale chyba większość z nas, chciałaby, aby wszyscy zwracali na nią uwage...
7.Osoba z innymi poglądami, jest brana za wroga, gdyż zakłuca nasz charmonogram...czyli wszystko idealne i bez sprzeciwu... ale życie jest raz z górki, a raz pod górke... taka osoba jest w pewnym sensie wygrana, ponieważ potrafi się sprzeciwić, wygłosić swoją opinie, a przede wszystkim ją obronić, na co niewielu z nas by się odważyło... =)
9 3 9