Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T18:37:21+01:00
Rymy są, w Trenach, zawsze sąsiadujące, gramatyczne, dokładne oraz żeńskie
3 3 3
2009-12-11T18:38:04+01:00
Tren V:
- posiada 14 wersów
- jest to 13 zgłoskowiec
- stychiczny (ciągły)
- występują rymy parzyste męskie

Tren VIII:
- również posiada 14 wersów
- również jest to 13 zgłoskowiec
- również jest stychiczny (ciągły)
- rymy dokładne, żeńskie, gramatyczne
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:39:26+01:00
Tren VIII:
rymy:
- parzyste
- żeńskie
- dokładne

tren V:
rymy:
- końcowe
- dokładne
- gramatyczne
- parzyste
5 4 5