Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:53:42+02:00
Wśród-
tych-ZAIMEK <CHYBA>
co- ZAIMEK
na- PRZYIMEK
nie-Partykuł
aby-SPÓJNIK
żyć- CZASOWNIK
2009-09-07T16:54:39+02:00
Wyprostowany-przymiotnik
wśród-przysłówek
tych-przymiotnik
co-rzeczownik
na-przysłówek
nie-rzeczownik
aby-przysłówek
żyć-czasownik
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T17:05:03+02:00
Wyprostowany-przymiotnik
wśród-przysłówek
tych-przymiotnik
co-rzeczownik
na-przysłówek
nie-rzeczownik
aby-przysłówek
żyć-czasownik