Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T16:49:49+02:00
Zasada tworzenia trójkąta jest taka, że po dodaniu długości dwóch krótszych boków powinniśmy otrzymać liczbę większą niż długość boku trzeciego. I tak:
a) tak (7+8>10√2)
b) nie (1/6+1/3 = 1/2)
c) tak (√2+√3 >√5)
d) tak (3+ 3/20 >pi)
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T16:59:47+02:00
Tak (7+8>10√2)
nie (1/6+1/3 = 1/2)
tak (√2+√3 >√5)
tak (3+ 3/20 >pi)