Uzupełnij tabelkę:
Funkcja
Ochrania wnetrze komórki , Element budowy komórki ...............
odpowiada za transport substancji, Element....
odpowiada za prawidlowe funkcjonowanie komorki. ( pełni funkcje jadra komorkowego, Elementy...
Umozliwia poruszanie sie, elementy...
2. wypisz cechy bakterii, ktore pozwalaja im na zasiedlanie podanych srodowisk zycia.
skora, drobiny kurzu, rozne przedmioty......................
wnetrze organizmu...........................
gorace zrodla...........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T18:46:32+01:00
1.
a) ściana komórkowa
b) cytoplazma
c) jądro komórkowe
d) rzęska

2.
a) rzęski (tj. pantofelek)
b) rzęska (jedna duża rzęska)
c) warstwa śluzowa

:)
5 4 5
2009-12-11T19:29:48+01:00
ZAD.1
1.ściana komórkowa
2.cytoplazma
3.jądro komórkowe
4.rzęska
ZAD. 2
1.rzęski
2.rzęska
3.warstwa śluzowa
3 1 3